شما برد پیت و آنجلیناجولی را در vod دیدید؟ / حضور اشتباه ستاره ها در شبکه نمایش

شبکه نمایش خانگی برای سینما مضر است، عده‌ای می‌گویند که در امریکا و اروپا هم یک چنین چیزی وجود دارد اما در امریکا و اروپا تلویزیون‌شان دولتی آن‌ها معمولا سریال پخش نمی‌کنند.


محمدحسین فرحبخش؛ تهیه کننده پرکار و شناخته شده سینمای ایران در گفتگو با ماهنامه صبا شبکه نمایش خانگی را برای سینما مضر می‌داند و ورود بزرگان به این عرصه را خطا قلمداد می‌کند. بخشی از این گفتگو را که در شماره جدید ماهنامه «صبا» منتشر خواهد شد در ادامه میخوانید.

شبکه نمایش خانگی برای سینما مضر است، عده‌ای می‌گویند که در امریکا و اروپا هم یک چنین چیزی وجود دارد اما در امریکا و اروپا تلویزیون‌شان دولتی آن‌ها معمولا سریال پخش نمی‌کنند، بنابراین تلویزیون‌ها کاملاً پولی است و چیزی همانند شبکه‌ی خانگی ما در تلویزیون‌هایشان است و هر کسی می‌تواند هزینه پرداخت کند و فیلم ببیند اما یک فرقی دارد و آن این است که ستاره‌ها، هنرمندان و کارگردان‌های بزرگشان هیچوقت نمی‌روند در شبکه‌ی خانگی فعالیت کنند تا سینمای آن‌ها از بین برود. برای مثال برد پیت و آنجلینا جولی را در شبکه‌ی نمایش خانگی نمی‌بینید و هنرپیشه‌هایی که مخصوص قاب تلویزیون هستند در آن‌ حضور دارند اما در اینجا محمدرضا گلزار، نوید محمدزاده، امین حیایی، الناز شاکردوست و همه‌ی دوستان در شبکه نمایش خانگی فعالیت می‌کنند و این سینما را از بین می‌برد. قطعا این یک خطر برای سینما است و به نظر من اگر سینما هم باز شود با این وضعیت به حالت سابقش برنخواهد گشت. قبل از انقلاب بازیگرها در دسترس نبودند و کسی به این سادگی نمی‌توانست فردین و ملک مطیعی را ببیند. امروزه همه را می‌بینند پس آن جذابیت تماشای بازیگران در سینما برای آن‌ها از بین می‌رود. به هر حال من از اول هم مخالف شبکه نمایش خانگی بودم، چرا که برای کشور ما نیست و برای کشورهای غربی است که حساب و کتابشان درست است. به نظر من در اینجا خیانت در حق سینما صورت می‌گیرد.

کلید واژه:
گروه بندی: اخبار , دسته‌بندی نشده , ویژه ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است