• کد خبر: 4706
  • گروه : اخبار , ویژه ها
  • تاریخ انتشار:3 مرداد 1401 ساعت: 13:29

ویشکا آسایش؛ تجربه‌گرا و پیش‌بینی‌ناپذیر

ویشکا آسایش بعد از تجربه همکاری با سریال‌هایی مثل «نهنگ آبی» و «دراکولا» در شبکه نمایش خانگی، این روزها با نقشی متفاوت در سریال «روزی روزگاری مریخ» حضور پیدا کرده است.


ویشکا آسایش بعد از تجربه همکاری با سریال‌هایی مثل «نهنگ آبی» و «دراکولا» در شبکه نمایش خانگی، این روزها با نقشی متفاوت در سریال «روزی روزگاری مریخ» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و محسن چگینی حضور پیدا کرده است. او از همان قسمت اول با ایفای دو نقش متفاوت لونا و مادر لونا به میدان آمد و به برگ برنده این سریال بدل شد.

در قسمت‌های بعدی با پیش رفتن سریال و جذاب‌تر شدن داستان و معرفی شخصیت‌های جدید و جالب دیگر، کماکان نقش لونا طرفدارهای خاص خودش را دارد و انرژی خوبی به این سریال داده است. البته تجربه نشان داده سریال‌هایی که بر مبنای فیلمنامه‌های پیمان قاسم‌خانی ساخته می‌شوند، برای اینکه به جریان بیفتند چند قسمتی وقت لازم دارند و احتمالاً از این به‌بعد با جذابیت‌های بیشتری مواجه خواهیم بود.

به بهانه شروع انتشار این سریال و همچنین قرار گرفتن فیلم «ورود آقایان ممنوع» در پلتفرم‌ها پرونده‌ای را به مرور کارنامه ویشکا آسایش اختصاص داده‌ایم. در هر بخش سعی کرده‌ایم بیشتر روی فیلم‌هایی دست بگذاریم که آسایش در آن‌ها یا نقش پررنگی داشته یا به‌واسطه ایفای نقش فرعی‌اش درخشیده و نامش در فهرست نامزدها قرار گرفته است. ویشکا آسایش این اواخر در سریال «بی‌گناه» به کارگردانی مهران احمدی هم بازی کرده است که به‌زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

نام ویشکا آسایش برای خیلی‌ها هنوز هم یادآور نقش قطام در سریال «امام علی (ع)» است و خیلی‌ها هم او را با نقش خانم دارابی در «ورود آقایان ممنوع» به یاد می‌آورند. آسایش با وجود این‌که توانسته است دو نقش ماندگار به نام خودش بزند اما از جمله بازیگرانی است که نقش شاخص کم ندارد. کم پیش می‌آید فیلم یا سریالی با حضور او ببینیم و احساس کنیم نتوانسته است با نقش ارتباط خوبی برقرار کند.

درست است که بعضی مواقع در آثاری ظاهر شده که چندان موفق نبوده‌اند اما حتی در این آثار هم سعی کرده تا جایی که می‌تواند بهترین بازی خودش را به نمایش بگذارد. در این بخش مروری داریم بر ده نقش‌آفرینی مهم ویشکا آسایش در سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. طبیعتاً تعداد نقش‌های جذاب او بالاتر از این‌هاست و می‌شد از فیلم‌های «من دیه‌گو مارادونا هستم»، «خوب بد جلف» و … هم صحبت به میان آورد.

امام علی (ع)/ داوود میرباقری/ ۱۳۷۵ / نام نقش: قطام

ویژگی نقش: قطام زنی اهل کوفه و از محرکان ابن‌ملجم برای به شهادت رساندن امام علی (ع) بود. دانشنامه اسلام می‌نویسد وجود شخصیت قطامه انکارنشدنی است. داوود میرباقری این شخصیت تاریخی را با کمی تغییر جلوی دوربین آورد. وجه اغواگری‌اش را پررنگ‌تر کرد تا برای مخاطبان جذاب‌تر به نظر برسد. در واقعیت برخلاف شخصیت‌های مهمی که در این سریال حضور داشتند، قطام کاراکتری به نسبت حاشیه‌ای محسوب می‌شد اما به عنوان قطب منفی روایت درام فضای بسیاری برای نمایش بازی‌اش به دست آورد. قطام دل و دین ولید را به یغما برد و بعد از آن از طریق ابن‌ملجم خواسته‌اش را عملی کرد. برای این‌که یادمان بیاید قطام چقدر او را متأثر کرده بود کافی است یاد قنوت نماز او بیفتیم که با دیدن قطام نماز را رها می‌کند. قطام دختری زیرک است که برای رسیدن به هدفش چیزی از جادوگری کم نمی‌گذارد.

قدرت بازیگر: ویشکا آسایش این سریال را درحالی بازی کرد که هیچ تجربه‌ای در بازیگری نداشت. طبیعتاً به عنوان کار اول انتظار زیادی از او نمی‌رفت اما هم ویژگی‌های نقش و هم جنس بازی ویشکا آسایش آن‌قدر در سریال مورد توجه قرار گرفت که هنوز هم خیلی‌ها آسایش را با نام قطام می‌شناسند. بعد از بازی در این نقش، سیل پیشنهادهایی مشابه به سمت او سرازیر شد که البته نپذیرفت. در بعضی آثار تا حدودی نقشش را شبیه قطام می‌بینیم اما با این حال سعی کرده از ایفای نقش‌های مشابه بپرهیزد.
میزان موفقیت: ویشکا آسایش در اولین تجربه بازیگری توانست ظرایف کاراکتر را به باور مخاطب بنشاند و داوود میرباقری موفق شد قطام را از ممیزی به سلامت عبور دهد.

ساحره/ داوود میرباقری/ ۱۳۷۶ / نام نقش: رعنا

ویژگی نقش: رعنا ابتدای فیلم دختری دانشجو است که از شهرستان آمده تا تئاتر بخواند. در یکی از اجراهایش با مردی ثروتمند آشنا می‌شود و بعد مدتی درخواست ازدواج او را می‌پذیرد. بعد از ازدواج شرایط تغییر می‌کند و رعنا با اتفاق‌های عجیبی در آن خانه روبه‌رو می‌شود. پس از مدتی می‌فهمد که بهرام با کسی در آن خانه در رابطه است که او نمی‌داند. این‌جاست که با نقش دوم ویشکا آسایش مواجه می‌شویم. مانکنی شبیه رعنا که مرد او را از خارج آورده و هرشب با او صحبت می‌کند. رعنا می‌فهمد به خاطر شباهتش با آن مانکن است که از او تقاضای ازدواج شده است. رعنا خودش را به شکل مانکن در می‌آورد و کنار او می‌ایستد. مرد یک مرتبه خودش را با دو مانکن هم‌شکل مواجه می‌بیند.

قدرت بازیگری: ویشکا آسایش یک‌سال بعد از بازی در نقش قطام در سریال «امام علی (ع)» در این فیلم بازی کرده. زمانی که هنوز خیلی با تکنیک‌ها آشنا نبوده است. با این حال قرار گرفتن در قالب یک مانکن و تقلید حرکات خشک او به نحوی که باورپذیر از آب دربیاید کار سختی است و مشخص است برای آسایش، ایفا کردن این نقش چالشی جدی بوده است. «ساحره» یکی از متفاوت‌ترین آثار داوود میرباقری است و همین‌طور رعنا و مانکن شبیه او هم یکی از متفاوت‌ترین نقش‌های آسایش به حساب می‌‌آید.
میزان موفقیت: این فیلم با اقتباس از داستان کوتاه «عروسک پشت پرده»، نوشته صادق هدایت با کمی تغییر ساخته شد. موفقیت خاصی به دست نیاورد و جایزه‌ای هم نبرد اما تصویر ویشکا آسایش و بازی او در این فیلم در ذهن‌ها باقی ماند.

مسافر ری/ داوود میرباقری/ ۱۳۷۹ / نام نقش: روشنک

ویژگی نقش: ویشکا آسایش در فیلم «مسافر ری» نقش یک کنیز طغیانگر به نام روشنک را بازی می‌کرد. این فیلم چهار سال بعد از «امام علی (ع)» ساخته شده بود و به لحاظ برخی ویژگی‌ها تا حدی مخاطبان را یاد قطام می‌انداخت. البته روشنک زنی پرتحرک و ماجراجو بود. ماجرای نقش روشنک از این قرار بود که یک مالیات‌چی عرب به نام ابوعون یک روز روشنک را به عنوان برده می‌خرد. روشنک سر نترسی دارد و بعد از حمله به ابوعون فرار می‌کند. اما دوستش در این ماجرا کشته می‌شود و روشنک تصمیم می‌گیرد انتقام او را بگیرد.

قدرت بازیگری: آسایش گفته زمانی که داوود میرباقری برای این نقش به او پیشنهاد داده خیلی با تردید قبول کرده و میرباقری به او گفته این نقش شباهتی به نقش قبلی‌اش ندارد. برای میرباقری این اهمیت داشته که آسایش اسب‌سواری بلد بوده و طبیعتاً امتیاز خوبی از این جهت داشته. این اولین بار بود که آسایش از آمادگی جسمانی و توان بدنی‌اش برای ایفای نقشی استفاده می‌کرد.
میزان موفقیت: روشنک نقشی بود که در آن دوره و زمانه باعث شد آسایش تجربه متفاوتی از سر بگذراند. به نظر می‌رسد خود آسایش هم از بازی در آن رضایت داشته باشد اما به اندازه قطام و آی‌بانو نتوانست موفقیت‌آمیز ظاهر شود. برای همین هم الآن خیلی‌ها نامش را آن‌طور که باید در ذهن ندارند. آسایش این فیلم را بعد از فیلم‌های «ساحره»، «عشق به اضافه دو» و «بلوغ» بازی کرد. او بعد از نقش قطام با فیلم «ساحره» موفق شده بود توجه‌های زیادی را به خودش جلب کند و از این جهت به عنوان یک چهره شناخته شده وارد تیم «مسافر ری» شد.

نردبام آسمان/ محمدحسین لطیفی/ ۱۳۸۸ / نام نقش: آی‌بانو

ویژگی نقش: «نردبام آسمان» داستان زندگی غیاث‌الدین جمشید کاشانی، اخترشناس و ریاضیدان ایرانی است. آی‌بانو نام دختر جادوگری است که همراه او به دیدار غیاث‌الدین جمشید می‌رود و جمشید را آزاد می‌کند. جمشید عاشق دختر جادوگر آی‌بانو می‌شود ولی در دام نقشه‌های جادوگر که همدست داروغه کاشان است می‌افتد. نهایتاً آی‌بانو کمر به قتل جمشید می‌بندد و حتی برای نابودی او راهی می‌شود اما این‌جا جمشید است که دل او را به دست می‌آورد و نهایتاً آی‌بانو یکی از یاران جمشید می‌شود.

قدرت بازیگری: بعد از نقش قطام، آسایش با پیشنهادهای بسیاری روبه‌رو شد. خیلی از کارگردان‌ها از او می‌خواستند باز هم در نقش دختری اغواگر ایفای نقش کند اما او نمی‌پذیرفت و نمی‌خواست این نقش را مجدد تکرار کند. درست است که شخصیت آی‌بانو هم تا حدی در امتداد نقش‌هایی مثل قطام قرار می‌گیرد اما نکته مهم این‌جاست که مهربانی و ویژگی‌های مثبتی هم دارد و همین مسائل باعث می‌شود با شخصیتی پیش‌بینی‌ناپذیر مواجه باشیم. خود ویشکا آسایش در مصاحبه‌ای گفته که آی‌بانو شخصیتی پیچیده با فراز و فرود زیادی برایش بوده و به همین دلیل برای این‌که بتواند در قالب این شخصیت بازی کند، خیلی تلاش کرده. نکته قابل توجه این‌جاست که ویشکا آسایش در این سریال در قالب زنی بازی می‌کند که از ابتدا تا انتهای سریال شخصیتش تغییر می‌کند. در جوانی همان زن اغواگر و شیطان است اما بعد به خاطر اتفاق‌هایی که در زندگی‌اش می‌افتد پخته‌تر می‌شود و رفتارش تغییر می‌کند.
میزان موفقیت: قطام، روشنک و آی‌بانو سه نقش مهم تاریخی ویشکا آسایش هستند که هنوز هم جزو افتخارات کارنامه‌اش به حساب می‌آیند.

ورود آقایان ممنوع/ رامبد جوان/ ۱۳۸۹ / نام نقش: خانم دارابی

ویژگی نقش: خانم دارابی بدون شک یکی از جذاب‌ترین و ماندگارترین نقش‌هایی است که ویشکا آسایش تا به حال بازی کرده. مدیر مدرسه‌ای بداخلاق و جدی با ظاهری غیرجذاب که تمام فکرش درس دانش‌آموزان است و اجازه نمی‌دهد پای هیچ معلم مردی به مدرسه‌اش باز شود. او در منطقه به عنوان مدیری شایسته و نمونه معرفی می‌شود و نمی‌خواهد حتی یک خطا به نامش ثبت شود. حالا در این بین، بارداری معلم شیمی آن هم درست نزدیک برگزاری المپیاد شیمی وضعیت را به سمت دیگری می‌برد. تنها معلمی که می‌تواند بچه‌ها را برای المپیاد آماده کند یک مرد است.

او بالاخره می‌پذیرد که پای معلم مرد شیمی به مدرسه‌اش باز شود اما تمام مدت او را چهارچشمی می‌پاید که دست از پا خطا نکند. چالش‌های خانم دارابی با آقای جبلی، موقعیت‌های کمدی بسیار جذابی را رقم می‌زند. خانم دارابی نهایتاً تحت تأثیر حرف‌های دیگران مبنی بر این‌که آقای جبلی به او نظر دارد، از او خوشش می‌آید و تصمیم می‌گیرد در رفتار و ظاهرش تغییر ایجاد کند. درواقع ما شاهد تغییر شخصیت خانم دارابی از ابتدا تا انتهای فیلم هستیم.

قدرت بازیگری: بعید است هیچ بازیگر دیگری می‌توانست تا این حد درخشان خانم دارابی را از آب دربیاورد. بخش مهمی از موفقیت نقش به مختصات چهره آسایش برمی‌گردد. او به خوبی توانایی دارد از چهره مهربان همیشگی به فردی جدی و عصبانی تبدیل شود و در کنار آن گریم هم کمک زیادی به خلق این شخصیت کرده است.

میزان موفقیت: ویشکا آسایش برای بازی در نقش خانم دارابی، سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره بیست‌ونهم فیلم فجر دریافت کرد. این نقش در کنار قطام، مهم‌ترین نقش او شناخته شده و هنوز خیلی‌ها او را با نام خانم دارابی می‌شناسند.

برف روی کاج‌ها/ پیمان معادی/ ۱۳۹۰ / نام نقش: مریم

ویژگی نقش: محور اصلی فیلم «برف روی کاج‌ها» روی زندگی شخصیتی به نام رؤیا با بازی مهناز افشار بنا شده است؛ یک مربی پیانو که بعد از سال‌ها زندگی مشترک متوجه می‌شود همسرش به او خیانت کرده و همراه یکی از شاگردان موسیقی خودش از ایران رفته است. ویشکا آسایش نقش مکمل را در این فیلم دارد. زنی به اسم مریم که عاشق بازیگری است و مدام به دفاتر سینمایی سر می‌زند و تست می‌دهد تا بالاخره قبول شود. در تمام مدتی که رؤیا با داغ خیانت همسرش کنار می‌آید تنها کسی که مدام همراهی‌اش می‌کند مریم است اما دست آخر متوجه می‌شود که مریم از همان ابتدا هم می‌دانسته قصد شوهرش چیست و حالا هم که از سفر برگشته چیزی به رؤیا نگفته است. درواقع مریم زنی بی‌دست‌وپاست که در موقعیت مناسب نمی‌داند باید چه برخوردی از خودش نشان دهد. نه به عنوان بازیگر موفق عمل می‌کند و نه در رابطه دوستانه‌اش با رؤیا می‌تواند سربلند ظاهر شود.

قدرت بازیگری: آسایش بازیگر توانمندی است و طبیعتاً باید خیلی تلاش کند تا یک نقش را بد بازی کند. در طول فیلم بارها او را مشغول دادن تست بازیگری می‌بینیم و کاملاً درک می‌کنیم که بسیار بد بازی می‌کند و حق می‌دهیم کسی به او نقش ندهد. قطعاً برای تبدیل شدن به یک بازیگر آماتور داخل فیلم زحمت بسیار زیادی کشیده است.

میزان موفقیت: در جشنواره سی‌ام فیلم فجر مهناز افشار برای بازی در این فیلم سیمرغ گرفت و بازی ویشکا آسایش هم دیده شد. آسایش برای نقش مریم نامزد سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و مورد تحسین داوران قرار گرفت.

پرده‌نشین/ بهروز شعیبی/ ۱۳۹۳ / نام نقش: هدی

ویژگی نقش: بهروز شعیبی در سریال «پرده‌نشین» از ویشکا آسایش برای بازی در نقش هدی دعوت به عمل آورده بود. زنی که سال‌ها قبل از ایران رفته و خلق‌وخوی متفاوتی پیدا کرده. حالا بعد از سال‌ها به ایران برمی‌گردد تا ارثیه پدری‌اش را دریافت کند اما در این سفر رازهای زیادی برایش فاش می‌شود. او با توجه به این‌که در کشوری دیگر بزرگ شده، رفتاری مشابه ایرانی‌ها ندارد و به نسبت سرد رفتار می‌کند. ویژگی‌ها، سخت‌گیری‌ها و چارچوب‌های خاص خودش را دارد. معمولاً با نیش و کنایه حرف می‌زند و با ریتم تندی دیگران را خطاب قرار می‌دهد. رفتارهای او در مواجهه با سایرین کاملاً شخصیتی متفاوتی از او پیش روی مخاطبانش قرار می‌دهد. در این‌جا هم با سیر تکامل شخصیت هدی از ابتدا تا انتهای سریال مواجهیم. این تغییر کاملاً تدریجی رخ می‌دهد و باورپذیر از آب درمی‌آید.

قدرت بازیگری: «پرده‌نشین» اولین تجربه بازی ویشکا آسایش در یک سریال تلویزیونی رئال است. او از دهه هفتاد با سریال‌های تاریخی «امام علی (ع)»، «معصومیت از دست رفته»، «نردبام آسمان» و «مختارنامه» همراه شده بود اما تجربه بازی در سریالی رئال نداشت تا این‌که نوبت به «پرده‌نشین» رسید. بنابراین می‌توان نقش آسایش را در این سریال کاملاً متفاوت با آن‌چه پیش‌تر در تلویزیون از او دیده بودیم به حساب بیاوریم. او به خوبی سردی احساسات و عواطف این شخصیت را به نمایش گذاشت و باعث شد مخاطبان او را در این نقش باور کنند.

میزان موفقیت: این سریال جزو آثار موفق تلویزیون به حساب آمد و در جشنواره‌های جام‌جم و فیلم شهر و … مورد توجه قرار گرفت اما ویشکا آسایش برای آن جایزه‌ای دریافت نکرد.

نهنگ عنبر/ سامان مقدم/ ۱۳۹۴ / نام نقش: فرناز

ویژگی نقش: داستان اصلی فیلم «نهنگ عنبر» روی محور ماجرای عاشقانه ارژنگ و رؤیا بنا شده و کاراکتر فرناز از این جهت اهمیت دارد که دوست صمیمی رؤیاست. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نقش رؤیا و فرناز تعهدشان به چهره‌ها و پوشش‌های فضای دهه شصت است. پیش از این‌که بخواهیم به نقش فکر کنیم باید به گریم و شیوه لباس پوشیدن و بازنمایی حال و هوای آن زمان دقت کنیم. درواقع یکی از مهم‌ترین مسائل این است که آن‌ها تا چه حد ما را به یاد آن دوران می‌اندازند.

چهره فرناز به طرز عجیبی با آن ابروها و پشت لب و کاکل روی سر عجیب و غریب و خنده‌دار به دختران جوان دهه شصت شباهت دارد. حالا در کنار تمام این ویژگی‌ها باز هم سعی می‌کند عشوه‌ای ضمیمه کند که نور علی نور می‌شود. فرناز دوست صمیمی رؤیاست و همیشه کنارش حضور دارد. از ارژنگ خوشش نمی‌آید و رؤیا را ترغیب می‌کند او را بگذارد و برود. به نظر می‌رسد در کل هیچ حسی به کسی نداشته باشد اما به محض رفتن رؤیا با ارژنگ ازدواج می‌کند. زندگی مشترکشان شروع نشده درگیر می‌شوند و به زدوخورد می‌رسند.
قدرت بازیگری: ویشکا آسایش بازی روان و بامزه‌ای به نمایش می‌گذارد. به خوبی از پس ایفای نقش یک دختر حرص‌دربیار برآمده و انگار نکته مثبتی در شخصیتش ندارد که بتوانیم به آن تکیه کنیم. به‌خصوص در فصل دوم هیجان و شور زیادی به فیلم می‌دهد و انگار حضورش برای تداعی کردن و حال و هوای آن دوران کاملآ ضروری است.

میزان موفقیت: «نهنگ عنبر» هم در فصل اول و هم دوم جزو موفق‌ترین کمدی‌های چندسال اخیر سینماست. مخاطبان بسیار زیادی را روانه سینماها کرد و اثری ماندگار شد.

دیوار به دیوار/ سامان مقدم/ ۱۳۹۶ / نام نقش: خاور (پارمیدا)

ویژگی نقش: قسمت‌های ابتدایی سریال خبری از ویشکا آسایش نیست اما بعدتر به عنوان خواهر زامیاد سر می‌رسد و شروع می‌کند به سهم‌خواهی بیشتر برای خودش. او لباس‌های عجیب‌ وغریب می‌پوشد و به خودش گل‌های رنگی وصل می‌کند و هم سبک لباس پوشیدن و هم شیوه رفتارش با بقیه متفاوت است. مدام پز می‌دهد و خودش را بالاتر از دیگران می‌داند. با اینکه اسمش خاور است اصرار دارد همه او پارمیدا صدا بزنند و معمولاً هربار که کسی او را صدا می‌زند اول گوشزد می‌کند که پارمیداست و بعد جوابش را می‌دهد. ویژگی جالب دیگرش این است که دلش می‌خواهد خودش را پیش مردهای مجرد موجه جلوه دهد.

به همین دلیل هم پای هر مردی که به این خانه باز می‌شود کنارش می‌نشیند و با او گپ می‌زند. از همه مهم‌تر رفتارش با مشیری یا همان کلاهبردار ساختمان است. پارمیدا تمام تلاشش را می‌کند تا به او نزدیک شود. این تلاش‌ها آن هم با رفتاری اغراق‌شده بخش مهمی از کمدی سریال را می‌سازد. نکته قابل توجه این‌جاست که برخی ویژگی‌های پارمیدا با شخصیت پری خانم در سریال «شمس‌العماره» به کارگردانی سامان مقدم تا حدودی مشابه است.

قدرت بازیگری: آسایش برای این‌که بتواند نقش شخصیتی برون‌گرا و توجه‌طلب را به خوبی ایفا کند، مقداری در بازی‌اش اغراق کرده است اما این اغراق اصلاً آزارنده نیست و با توجه به ویژگی‌های پارمیدا کاملاً قابل باور از آب درآمده. این نقش را شاید بتوانیم یک‌جورهایی هم راستا با نقش‌هایش در «من دیه‌گو مارادونا هستم» یا به شکل دیگری در «نهنگ عنبر» به حساب بیاوریم.

میزان موفقیت: «دیوار به دیوار» سریال موفقی بود و بعد از پایان فصل یک، فصل دوم آن هم ساخته شد.

دراکولا/ مهران مدیری/ ۱۴۰۰ / نام نقش: ژاله

ویژگی نقش: در قسمت اول سریال مهران مدیری به اسم «هیولا» خبری از ویشکا آسایش نبود. وقتی مدیری تصمیم گرفت فصل دوم را با نام «دراکولا» بسازد به عنوان بازیگر نقش اصلی به میدان آمد. ورودش به پروژه در شرایطی بود که مدیری اعلام کرد نمی‌خواهد حضور چندانی در این سریال داشته باشد و از این جهت بخش مهمی از بار کمدی پروژه روی دوش آسایش افتاد. او در نقش بانو ژاله کبیری همسر دوم مهران مدیری ظاهر شد، زنی بسیار ثروتمند اما در عین حال ساده‌لوح که از کوچکترین چیزی سر درنمی‌آورد و حتی نمی‌دانست مردم چطور زندگی می‌کنند. او با سادگی تمام، همه اموالش را به نام همسرش کامران کامروا زده بود و بعد از سقوط هلیکوپتر و مرگ مشکوک همسرش می‌فهمد هیچ پولی در بساط ندارد و شوهرش تمام اموالش را فروخته است. حالا باید یاد می‌گرفت چطور به زندگی معمولی خو کند.

قدرت بازیگری: درباره شیوه بازی آسایش در سریال «دراکولا» نظرهای مختلفی وجود دارد. بعضی‌ها بازی او را بیش از حد اغراق‌شده می‌دانند و معتقدند انتظار بیشتری از او در این نقش دارند. برخی دیگر معتقدند بازی آسایش قابل قبول است اما مشکل اصلی از فیلمنامه کم‌بنیه‌ آن است که بار اصلی را روی اکت‌های این بازیگر انداخته و از طرف دیگر برخی گفته‌اند اگر مدیری خودش حضور بیشتری در سریال می‌داشت و وزن کمدی بین این دو شخصیت تقسیم می‌شد مشکلی به وجود نمی‌آمد.

میزان موفقیت: «دراکولا» بعد از موفقیت «هیولا» ساخته شد اما نتوانست به اندازه آن سریال توجه مخاطبان را جلب کند. این درحالی است که دراکولا اثری پر هزینه بود و می‌شد به جایگاه بهتری دست پیدا کند.

 

منبع: روزنامه هفت صبح/ مرجان فاطمی

انتهای پیام/

کلید واژه:
گروه بندی: اخبار , ویژه ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است