حضور در نیمه‌شب در سوییچ‌گرس : شرم آور و ننگین!

انتقادهای شدید علیه بروس ویلیس ادامه دارد

به نظر می‌رسد که صحنه‌های ویلیس از چند برداشت بی‌کیفیت به دست آمده و این صحنه‌ها با تسلسلی رقت‌انگیز و صدایی ناهماهنگ به هم بافته شده‌اند.

بعضی از بینندگان فیلم «نیمه‌شب در سوییچ‌گرس» (Midnight in the Switchgrass) «بروس ویلیس» را به دلیل بازی «شرم‌آور» نکوهیده‌اند. ویلیس در این سریال نقش یک مأمور اف‌بی‌آی را بازی می‌کند که با همکاری شخصیتی با بازی «مگان فاکس» در مورد قتل‌هایی در فلوریدا تحقیق می‌کنند. در بازاریابی این فیلم ویلیس یکی از نقش‌های اصلی نمایانده شد اما او به ندرت مقابل دوربین ظاهر شده است.

منتقد «فلیکرینگ میث» می‌نویسد: «به شکل اعجاب‌آوری شرم‌آور است که [ویلیس] چه تلاش ناچیزی برای بازی در این نقش می‌کند. حقایق درج شده در آی‌ام‌دی‌بی از جمله اینکه «بروس ویلیس» تمامی صحنه‌هایش در این فیلم را طی یک روز بازی کرده در حال تبدیل شدن به یک نکته معمولی است به جای اینکه برای کسی جالب باشد در مقطعی او به شکلی چنان تصادفی از فیلم خارج می‌شود (شخصیتش حتی کشته نمی‌شود) که گویی وقتی برای فیلمبرداری در آن یک روز نداشته‌اند و چاره‌ای جز تغییر زاویه نمی‌دیده‌اند.»

«جفری ام. اندرسون» می‌نویسد: «به نظر می‌رسد که صحنه‌های ویلیس از چند برداشت بی‌کیفیت به دست آمده. این صحنه‌ها با تسلسلی رقت‌انگیز و صدایی ناهماهنگ به هم بافته شده‌اند.»

«اسکات کمبل» منتقد «وی گات دیس کاورد» می‌نویسد: «ویلیس نمی‌تواند چهره‌ای جز ظاهر کسالت‌بار معمولش ارائه دهد. باعث می‌شود فکر کنید که شاید بدون آنکه کسی متوجه شده باشد با نسخه مومی خودش جایگزین شده، چرا که جز این انرژی حرفی برای گفتن ندارد.»

ستاره «جان سخت» (Die Hard) در سال‌های اخیر به بازی در فیلم‌هایی که بدون اکران در سالن‌های سینما یک راست به شبکه نمایش خانگی فرستاده می‌شوند با انتقادهایی مواجه شده است. «نیمه‌شب در سوییچ‌گرس» ششمین فیلم ویلیس است که در یک سال گذشته پخش شده. منتقدین برای «مگان فاکس» که یکی دو سالی است به هالیوود بازگشته نقدهای مثبتی نوشته‌اند.

منبع : ۳۰نما

کلید واژه:
گروه بندی: ویژه ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است