گزارش

کاش دوباره همایون اسعدیان برای تلویزیون سریال بسازد

سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان تولید سال 97 است.

ماهنامه صبا: سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان تولید سال ۹۷ است و پخش اصلی آن از شبکه سه چند سال پیش با بازخورد مثبت مردم مواجه شد. حالا اما پس از گذشت سه سال بازپخش این سریال از شبکه آی فیلم با استقبال قابل توجه مردم روبرو شده است و تحقیقات میدانی صبا و به علاوه کمی گشت در فضای مجازی و در صفخات بازیگران این سریال نشان میدهد که این مجموعه در بازپخش خود نیز در جذب مخاطب موفق عمل کرده است. این سریال که به روایت عاشقانه و خانوادگی از دهه شصت که سریال سازی برای این دوران بسیار کار سختی است می پردازد. از جمله ویژگی این سریال رئالیسم جاری در بازی ها ، نوع روایت و کارگردانی ست. همچنین نوع ورود و اوج گیری داستان و تعلیق های موجود و انتخاب بازیگران کاملا حرفه ای و به یادماندنی در ذهن بیننده است. توفیق در ساخت این سریال احتمالا این درخواست را برای مخاطبان به وجود می آورد که همایون اسعدیان دوباره برای تلویزیون تولید جدیدی را فراهم کند تا رونق تازه ای به این مدیوم ببخشد.

گفتنی است لحظهٔ گرگ و میش یک مجموعهٔ تلویزیونی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی همایون اسعدیان است. نویسندهٔ این مجموعه مونا انوری زاده و همایون اسعدیان است و تهیه‌کننده اولیه حسین طاهری بوده‌است.  داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود خانواده‌ای اصیل و ایرانی در طول سه دهه است که با محوریت زندگی تنها دختر خانواده یاسمن که از دههٔ ۶۰ با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و … آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت.

بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی، شهره سلطانی، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی، المیرا دهقانی، حسام محمودی ، پانیذ برز علی، ناصر سجادی حسینی، نیما نادری، پاشا رستمی، رها خدا یاری، وحید آقاپور، احسان امانی و سیامک احصایی در این سریال حضور دارند.

 

کلید واژه:
گروه بندی: ویژه ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است